Google radzi, jak rozpoznać dobrą firmę SEO

Zajrzyj na https://www.youtube.com/watch?v=rlw0BTQOFow, aby odnaleźć odpowiedź na pytanie czym wyróżnia się dobra firma SEO.

Gdy posiadasz swoje przedsiębiorstwo i uruchamiasz dla niego stronę www, niewątpliwie z czasem rozmyślasz o tym, jakie działania podjąć, aby wyświetlała się ona jak najwyżej w rezultatach wyszukiwania. To oczywiste przecież, że współcześnie widoczność w sieci jest jednym z fundamentów sukcesu, ponieważ to właśnie tu gros klientów po raz pierwszy zetknie się z twoją działalnością. Jak zatem wybrać solidną firmę SEO? Rekomendujemy posłuchać wskazówek profesjonalistów, a najlepiej tych od Google.

Jak wybrać solidną agencję SEO? Google udostępniło o tym kurs

Nie można zaprzeczyć, że cały sektor SEO, czyli działań skupiających się na optymalizacji stron internetowych pod kątem wyszukiwarek, zaistniała i bezustannie rozwija się praktycznie wyłącznie za dzięki Google. Pomimo występowania licznych opcji, jak m.in. Yandex, Bing lub Rambler, nadal kluczowe są pozycje wypracowane w wyszukiwarce potentata z Mountain View. Każdy więc, kto chce być widocznym w sieci, musi zapracować na swoją pozycję w top 10 w Google. W przypadku sektorów, w których występuje silna konkurencja, zwykle jest to niełatwe bez konsultacji ze specami z firmy SEO. Google zdecydowało się pomóc osobom, dla których idea optymalizacji stron jest kompletną nowością, i udostępniło krótki kurs, jak rozpoznać dobrą agencję SEO.

Czym zdaniem Google charakteryzuje się solidna agencja SEO?

Pracownica Google z ponad dziesięcioletnim stażem w kolejnych punktach tłumaczy, jak zatrudnić solidną agencję SEO, wymieniając wśród kluczowych cech m.in.:

  • zadbanie o ogólną widoczność strony internetowej, a nie jedynie zdobywanie pozycji w wyszukiwarce na pojedyncze frazy,
  • zagwarantowanie witrynie wsparcia technicznego i prowadzenie działań nad ulepszeniem jej użyteczności,
  • przejrzystość odnośnie prowadzonych działań, przykładowo poprzez cykliczne raportowanie oraz permanentny dostęp do statystyk strony,
  • umiejętność szacowania budżetu i czasu potrzebnego do zakończenia zakładanych wdrożenia,
  • rozpoczęcie optymalizacji i pozycjonowania od drobiazgowego audytu strony.

Przedstawicielka firmy Google zaznacza również, iż solidna agencja SEO w żadnym wypadku nie obieca fenomenalnych wyników z dnia na dzień, ponieważ optymalizacja strony internetowej jest procesem długofalowym, często dającym wymierne efekty najczęściej po kilku miesiącach pracy.