Promocja, reklama, marketing

Jak mądrze wybrać firmę SEO?

Firmy oraz właściciele stron internetowych, którzy chcą wyświetlać się na najlepszych pozycjach w wyszukiwarce, są w stanie to uzyskać na co najmniej kilka sposobów. Pierwszy – najbardziej wadliwy – to próbowanie działań samemu. Nie mając wiedzy w obszarze SEO i nie monitorując każdego dnia informacji o modyfikacjach w algorytmie Google, trudno działać poprawnie i – […]

Pozycjonowanie firm z Krakowa – komu zlecić tę usługę?

Wszechobecność internetu oraz wygoda korzystania z niego w celu znalezienia potrzebnych towarów i usług spowodowała, że każda marka chce teraz być zauważalną w sieci. W rzeczy samej, samo założenie strony www nie zagwarantuje, iż nowi klienci nas znajdą – najważniejsza jest wszak obecność na wysokich miejscach w wynikach wyszukiwania. Mnóstwo mniejszych firm, świadczących usługi jedynie […]

Studio graficzne – niezastąpione usługi dla firm

Dzisiaj na krajowym rynku funkcjonuje szereg przeróżnych firm, koncentrujących własną działalność w przeróżnych branżach gospodarki. Bez względu jednak na to, o którą branżę chodzi , w przedsiębiorstwie na każdym etapie jej działania muszą niezawodnie funkcjonować komunikacja zewnętrzna oraz wewnętrzna, podległe precyzyjnym zasadom. Studio graficzne – w jakich sytuacjach jest potrzebne? W znacznej liczbie przedsiębiorstw wyróżnić […]

Na czym polega optymalizacja strony pod Google?

Zapłaciłeś fortunę za nową stronę internetową, a ta nie zachęca nowych klientów? Jest doskonale zaprojektowana oraz posiada najnowsze rozwiązania, jednak pieniędzy w ogóle nie jest więcej? Licznik odwiedzin stoi w miejscu mimo intensywnych działań? Prawdopodobnie powodów powinieneś szukać w małej zauważalności w sieci. Internauci najczęściej używają wyszukiwarek – każdy biznesmen musi więc zatroszczyć się o […]

Private blog network, czyli PBN – do czego służy?

By odbiorca odkrył twoją działalność musisz nie tylko mieć firmową stronę www, lecz również zatroszczyć się o jej pojawianie się na wysokich pozycjach w wynikach wyszukiwania. Do tego istotna jest treść strony oraz to czy regularnie publikowane są na niej nowe wyczerpujące i przydatne dla użytkownika informacje. Jednak nie wolno również pomijać tzw. link buildingu, […]

Inbound marketing kontra outbound marketing – które działania marketingowe wybrać lub jak je połączyć?

Działania marketingowe można sklasyfikować jako inbound marketing (marketing przychodzący) lub outbound marketing (marketing wychodzący). Sprawdź, czym różnią się te dwie strategie, kto i kiedy powinien je stosować, a także – czy można je ze sobą łączyć. Co to jest inbound marketing? Inbound marketing (marketing przychodzący) to działania marketingowe prowadzone w taki sposób, że to odbiorca […]

Czy tworzenie stron lepiej zlecić agencji czy freelancerowi?

Funkcjonalność witryn www bierze się w szczególności z ich wzornictwa. Projektując witryny www musimy nie tylko opierać się na względach wizualnych, ale również doświadczeniu klientów – jeśli nawigacja na serwisie będzie dla nich przyczyną problemów, szybko przeniosą się na inną witrynę lub zdecydują się na usługi innej firmy. By zatem witryna przyniosła nam oczekiwane korzyści, […]

Pozycjonowanie okresowe, lokalne i long tail – różnice

Znamy trzy kluczowe metody pozycjonowania: – pozycjonowanie lokalne, – pozycjonowanie Long Tail, a więc na tzw. długi ogon, – pozycjonowanie okresowe. Pozycjonowanie Lokalne W pozycjonowaniu tego rodzaju najistotniejsze jest dodanie do słowa kluczowego nazwy wybranej lokalizacji. W pozycjonowaniu lokalnym można uwzględnić z reguły: – państwo (np. “producent obuwia Polska”) – miasto (“weterynarz Kraków”) – dzielnicę […]

Pozycjonowanie w trzech słowach

Pozycjonowanie stron to wiele prac dążących do zwiększenia widoczności stron w organicznych (czyli w bezpłatnych) wynikach wyszukiwania. Im wyżej strona pojawia się w SERPach, tym więcej zgromadzi odwiedzających witrynę, co w rezultacie daje możliwość zwiększenia dochodów firmy. Kolejną zaletą tego działania jest wzmocnienie rozpoznawalności marki, produktu albo usługi. Google wartościuje wszystkie strony www pod kątem […]

Identyfikacja wizualna i organizacja konferencji – zleć to agencji marketingowej

Działania marketingowe powinny stanowić istotny element kreowania rozpoznawalności firmy niezależnie od tego czy zajmujemy się dystrybucją, produkcją czy świadczeniem usług. Większe przedsiębiorstwa oraz korporacje mogą sobie pozwolić na utworzenie i utrzymanie swoich wydziałów ds. reklamy, tymczasem niewielkie biznesy, które okazjonalnie przeprowadzają akcje promocyjne, z reguły poszukują pomocy u zewnętrznych agencji marketingowych. Agencja reklamowa zapewnia kompleksowe […]